|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی آب

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حیاتی آب به مصداق آیه شربفه قرآن کریم در سوره انبیاء، به مناسبت روز جهانی آب در پیامی نوشتاری و تصویری، این مناسبت و همزمانی آن با بهار قرآن و بهار طبیعت را تبریک گفت.

  عمومی
  27 اسفند 1402

اینفوگرافیک دستاوردهای شاخص شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در سال 1402

شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در سال 1402در بخش‌های مختلف دستاوردهای متعدد داشته است که در این اینفوگرافیک به صورت خلاصه به مهمترین آنها اشاره شده است.

  عمومی
  27 اسفند 1402

هشدار نارنجی مخاطرات جوی در خراسان شمالی

شرکت مدیریت منابع آب ایران با توجه به پیش بینی هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی و احتمال مخاطرات جوی در استان خراسان شمالی طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری خبر داده و خواستار اقدامات پیشگیری برای مهار خسارات احتمالی و پرهیز از اتراق در حاشیه مسیلها و مخازن سدها و بندهای انحرافی شده است.

  عمومی
  27 اسفند 1402

تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران شرکت آب منطقه ای

نشست تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی به مناسبت روز شهید، در این شرکت برگزار شد.

  عمومی
  23 اسفند 1402

هشدار سیلاب و مخاطرات جوی در خراسان شمالی

شرکت مدیریت منابع آب ایران با انتشار اطلاعیه ای از فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و مخاطرات جوی در استان خراسان شمالی طی 24 ساعت آینده خبر داده و خواستار اقدامات پیشگیری برای مهار خسارات احتمالی و پرهیز از اتراق در حاشیه مسیلها و مخازن سدها و بندهای انحرافی شده است.

  عمومی
  21 اسفند 1402

تمرین آتش نشانی در سد شیرین دره خراسان شمالی انجام شد

تمرین خاموش کردن آتش به منظور حفظ آمادگی برای مقابله با بحرانهای احتمالی در محل سد شیرین دره خراسان شمالی انجام شد.

  عمومی
  21 اسفند 1402

کسری مخازن آب زیرزمینی خراسان شمالی سالانه تا 95 میلیون متر مکعب است

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: مخازن آب زیرزمینی این استان سالانه بین 65 تا 95 میلیون متر مکعب کسری دارند و به عبارتی این میزان بیش از مقدار تغذیه آبخوانها (بارندگی های موثر) از این منابع در سال برداشت می شود که میزان کاهش سطح آب زیرزمینی نیز اکنون به بیش از هفت و نیم متر در سال رسیده است.

  عمومی
  19 اسفند 1402

توقیف 166 دستگاه موتور پمپ برداشت غیرمجاز آب سطحی در خراسان شمالی

مدیررودخانه های شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 166 دستگاه موتور پمپ برداشت غیرمجاز منابع آب سطحی در این استان توقیف و از فعالیت آنها جلوگیری شده است.

  عمومی
  15 اسفند 1402

حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای در پای صندوق رای

کارکنان شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، روز یازدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در پای صندوق رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حضور یافتند.

  عمومی
  12 اسفند 1402

هشدار وقوع سیلاب در خراسان شمالی

شرکت مدیریت منابع آب ایران روز شنبه پنجم اسفندماه جاری با صدور اطلاعیه و هشدار نارنجی، نسبت به وقوع سیلاب و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌‌ها طی دو روز آینده در استان خراسان شمالی هشدار داده و خواستار هشیاری مردم و پرهیز از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها شده است.

  عمومی
  5 اسفند 1402
وزیر نیرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس:

مهندسان بنیانگذاران زیرساخت‌های عظیم آب و برق در پهنه ایران اسلامی هستند

وزیر نیرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس تاکید کرد:مهندسان طراحان و بنیانگذاران بسترها و زیرساخت‌های عظیم آب و برق در پهنه ایران اسلامی هستند که با غلبه بر تنگناها و سختی‌ها، پیشرفت و خدمت‌رسانی در دورترین و محروم‌ترین شهرها و روستاهای کشور را رقم زده‌اند.

  عمومی
  5 اسفند 1402

بیش از 26 هکتار زمین در حریم رودخانه های خراسان شمالی رفع تصرف شد

مدیر رودخانه های شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: بیش از 26 هکتار زمین در حریم و بستر رودخانه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون رفع تصرف شده است.

  عمومی
  2 اسفند 1402

کسب رتبه «شایسته تقدیر ویژه» برای شرکت آب منطقه ای در اقامه نماز

شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی براساس رای هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان، حایز رتبه «شایسته تقدیر ویژه» در فعالیتهای حوزه نماز در سال 1401 شد.

  عمومی
  1 اسفند 1402

مصرف برق چاههای کشاورزی خراسان شمالی 15 درصد کاهش یافت

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: مصرف برق چاههای کشاورزی استان طی چند ماه گذشته از سال آبی جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته به طور متوسط 15 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش مصرف در دشتهای ممنوع و بحرانی صفی آباد، بجنورد و سملقان با میانگین حدود 30 درصد کاهش بوده است.

  عمومی
  30 بهمن 1402

شش دستگاه حفاری غیرمجاز چاه آب در خراسان شمالی توقیف شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: در راستای پیشگیری از برداشت غیرمجاز آب زیرزمینی، شش دستگاه حفاری غیرمجاز چاه آب از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان توقیف شده است.

  عمومی
  28 بهمن 1402

حریم و بستر 1464 کیلومتر رودخانه در خراسان شمالی مطالعه شد

مدیر رودخانه های شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: تاکنون حدود حریم و بستر یکهزار و 464 کیلومتر از رودخانه های استان به صورت سرتاسری مطالعه و شناسایی شده است که 205 کیلومتر آن مربوط به دوسال اخیر است.

  عمومی
  26 بهمن 1402

تفاهمنامه همکاری بین شرکت آب منطقه‌ای و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان در راستای پاسداشت مناسبتهای ملی و انقلابی و اصلاح الگوی مصرف آب، تفاهم نامه همکاری و هماهنگی امضا کردند.

  عمومی
  24 بهمن 1402

پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین با حضور معاون رییس جمهوری بهره برداری شد

پروژه علاج بخشی سد بیدواز اسفراین به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس محترم جمهوری با حضور دکتر حسینی معاون رییس جمهوری در امور مجلس به صورت رسمی بهره برداری شد.

  عمومی
  22 بهمن 1402

اداره منابع آب جاجرم به بهره برداری رسید

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، اداره منابع آب جاجرم در استان خراسان شمالی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

  عمومی
  21 بهمن 1402

برپایی غرفه شرکت آب منطقه ای در نمایشگاه دستاوردها و خدمات نظام اسلامی

همزمان با یوم الله 22 بهمن، غرفه شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در نمایشگاه دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در استان خراسان شمالی در میدان مرکزی شهر بجنورد برپا شد.

  عمومی
  22 بهمن 1402

اینفوگراف و فیلم کارنامه مدیریت آب خراسان شمالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مدیریت منابع آب خراسان شمالی، طرحها و پروژه‌های متعددی اعم از سد سازی، آبرسانی به شهرها و روستاها، شبکه‌های آبیاری زمینهای پایین دست سدها، حفاظت از حریم و بستر رودخانه ها و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب، اجرا شده است.

  عمومی
  15 بهمن 1402

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی بخشهایی از مسیل کال پسته بجنورد

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی ساماندهی بخشهایی از مسیل کال پسته شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در محدوده محله جوادیه با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان آغاز شد.

  عمومی
  15 بهمن 1402

مدیریت منابع آب خراسان شمالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده استان خراسان شمالی طرح قابل توجهی برای مدیریت منابع آب اجرا نشده بود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، طرحهای قابل توجه و متعدد زیربنایی عمرانی و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای مدیریت منابع آب اجرا شده است.

  عمومی
  14 بهمن 1402

هشدار سیلاب و مخاطرات جوی در خراسان شمالی

شرکت مدیریت منابع آب ایران، استانداری خراسان شمالی و اداره کل هواشناسی استان با صدور اطلاعیه و هشدار نارنجی، نسبت به وقوع سیلاب و مخاطرات جوی طی 24 ساعت آینده در استان خراسان شمالی هشدار داده و از مردم خواسته اند از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها بپرهیزند.

  عمومی
  12 بهمن 1402

149 حلقه چاه غیرمجاز آب در خراسان شمالی بسته شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: 149 حلقه چاه غیرمجاز آب از ابتدای سال جاری در استان بسته شده است.

  عمومی
  12 بهمن 1402

39 میلیون متر مکعب آب مصارف مختلف خراسان شمالی از سدها تامین شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از تامین و تحویل حدود 39 میلیون متر مکعب آب از سدهای این استان برای مصارف شرب و بهداشت، کشاورزی و صنایع استان طی ده ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

  عمومی
  11 بهمن 1402

فجر انقلاب اسلامی؛ گزارش رادیویی مدیرعامل از دستاوردهای شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با حضور در مرکز صداوسیمای استان و برنامه رادیویی، گزارش دستاوردهای مدیریت منابع آب استان پس از پیروز انقلاب اسلامی را ارایه کرد.

  عمومی
  10 بهمن 1402

113 میلیارد تومان اعتبار جدید برای تکمیل سدهای خراسان شمالی اختصاص یافت

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از اختصاص و ابلاغ حدود 113 میلیارد تومان اعتبار جدید طی دوماه اخیر برای تکمیل عملیات اجرایی سدهای گلمندره، دربند، بش قارداش و علاج بخشی بیدواز خبر داد.

  عمومی
  10 بهمن 1402

نشستهای آموزشی نجات آب برای همه معلمان رابط خراسان شمالی برگزار شد

نشست‌های آموزشی طرح دانش آموزی نجات آب برای همه معلمان رابط آموزشگاههای دوره اول متوسطه خراسان شمالی به منظور آشنایی با اهداف و روند اجرایی این طرح در سال تحصیلی 1403- 1402 به تفکیک شهرستانها و مناطق آموزشی استان برگزار شد.

  عمومی
  9 بهمن 1402

گزارش عملکرد شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در همایش تبیینی «عملکرد امیدآفرین»

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی چکیده‌ای از مهمترین فعالیتها و اقدامات این شرکت را در همایش تبیینی «عملکرد امیدآفرین» با حضور استاندار و مدیران ارشد استان، بیان کرد.

  عمومی
  1 بهمن 1402
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 30 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 19
  • بیشترین بازدید همزمان : 462
  • بازدید امروز : 2,327
  • بازدید دیروز : 1,572
  • کل بازدید : 4,957,990
  • آخرین به روزرسانی : 27 اسفند 1402 15:12:15
  • شناسه IP شما : 54.81.185.66

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی شرقی ، بلوار استقلال ، روبروی بوستان شهر
  • کدپستی : 9415644891
  • تلفن : 2-32263281-058
  • فاکس : 32263280-058
  • پست الکترونیکی : info[at]nkhrw.ir
  • پیامک : 30006883
  • تلفن گویا :